طراحی جواهرات به صورت فریلنسری

یکی از تغییرات دنیای مدرن در حوزه اشتغال به روی کار آمدن فریلنسری است. در واقع با افزایش چشمگیر وب، فعالیت فریلنسرها هم گسترش پیدا کرد. امروزه این افزایش فعالیت به‌گونه‌ای است که ما با واژه‌ای به نام Freelancer Economy یا اقتصاد فریلنسری مواجه‌ایم. آنچه که بر توسعه اقتصاد فریلنسری تاثیرگذار گذاشته است؛ در ابتدا پیشرفت تکنولوژی ارتباطی بوده‌است که موجبات کار از راه دور را با خود به ارمغان آورده‌است. از سوی دیگر پیشرفت وب و به وجد امدن فعالیت‌های گسترده همچون امنیت وب، طراحی وب و... پتانسیل زیادی را برای بکارگیری فریلنسرها به وجود آورده است. دنیای طراحی طلا و جواهرات نیز از این قاعده مستثنی نشده و با این پیشرفت دنیای مدرن همراه شده‌است. تیم آکادمی گوهر ایران به جهت آشنایی بیشتر با این حوزه فعالیت، تصمیم بر آن گرفت به صورت تخصصی به بررسی فریلنسری طراحی طلا و جواهرات بپردازد.

طراحی جواهرات به صورت فریلنسری

آنچه که یک طراح را از دیگر طراحان متمایز می‌کند، تفاوت در میزان خلاق بودن آن‌ها است. اگر طراح طلا و جواهرات بتواند با کمک گرفتن از قوه‌ خلاقیت‌ خود طرح‌هایی را خلق کند در مارکت جهانی جایگاه دارد؛ چراکه معیارهای طراحی در تمامی دنیا یکی است. فریلنسری این امکان را به وجود می‌آورد که فعالیت شما محدود به مکان خاصی نباشد، در نتیجه می‌توانید پروژه‌های طراحی خود را در سطح جهانی بگیرید.

طراحی جواهرات به صورت فریلنسری از طریق سایت‌های خارجی

شما می‌توانید با گرفتن پروژه از سایت‌های خارجی در زمینه طراحی طلا و جواهرات درآمد دلاری داشته باشید. برخی از این سایت‌ها عبارتند از:

Freelancer.com

یکی از برترین سایت‌های فریلنسری در جهان Freelancer.com است. شما از طریق این سایت می‌توانید در هر حوزه‌ایی از جمله طراحی، به فعالیت فریلنسری بپردازید. با عضویت در این سایت شما می‌توانید در کنار فریلنسرهای دیگر سفارش کار طراحی، از کارفرمایان خارجی دریافت کنید.

 

Craigslist

Craigslist یکی از سایت‌های فریلنسری است که در ایران کم‌تر مورد توجه قرار گرفته است، اما باید بدانید که این سایت یکی از سایت‌های محبوب در زمینه فریلنسری است.

 

Upwork

Upwork یکی از سایت‌های ساده در زمینه فعالیت به صورت فریلنسری‌ است. در این سایت شما می‌توایند به رایگان ثبت‌نام کنید و به این فعالیت بپردازید.

 

www.guru.com

یکی از جامع‌ترین و بهترین سایت شناخته شده در این حوزه www.guru.com است. در این سایت بیش از 3 میلیون فریلنسر ثبت‌نام کرده است. شما می‌توانید به رایگان در guru عضو شوید.

 

ساخت پرتفلیو موفق در زمینه طراحی طلا و جواهرات

لازمه‌ کار یک طراح طلا و جواهر داشتن پرتفلیو از طرح‌های خود است. برای آشنایی با نمونه‌های پرتفلیو شما می‌توانید عبارت samples  graphic design portfolio در گوگل سرچ کنید و از پرتفلیوهای موجود ایده بگیرید. پس از آنکه پرتفلیو خود را تهیه کردید شما می‌توانید آن را منتشر کنید و در اختیار کارفرمایان قرار دهید. در تهیه پرتفلیو موارد زیر را در نظر داشته باشید:

رنگ

توجه داشته باشید که جهت تهیه پرتفلیو خود از رنگ مناسب استفاده کنید. اگر رنگ کارهای شما روشن است ترجیحاٌ از رنگ‌های تیره استفاده کنید تا زیبایی کارتان نمایان شود.

فونت

حتما به سایز فونت و نوع آن توجه داشته باشید. دقت کنید که پرتفلیو شما فاقد غلط املایی و گرامری باشد.

تصویر

انتخاب تصاویری که از طرح خود می‌کنید بیانگر میزان خلاقیت و نوع دید شما است، پس بنابراین در انتخاب طرح‌های خود جهت پرتفلیو حساسیت به خرج دهید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازار کار طراحی می‌توانید مقاله بازار کار طراحی طلا و جواهرات را مطالعه فرمایید. 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش