برترین برند جواهرات در سال 2023

با وجود آنکه طلا و جواهرات برند، قیمت‌ بسیار گرانی دارند، ولی خرید و فروش این نوع جواهرات همواره دارای روند رو به رشد است. برندهای لوکس طلا و جواهرات علاوه بر زیبایی و طرح خاص خود، حس منحصربفرد بودن را به فرد منتقل می‌کنند. اما محبوب‌ترین برندهای جواهرات کدام‌اند؟ تیم آکادمی گوهر ایران در این مقاله برترین برند جواهرات در سال 2023 را به شما معرفی می‌کند.

 

برترین برند جواهرات

قطعا انتخاب 10 برند برتر، از برندهای موجود در زمینه طلا و جواهرات کار آسانی نیست، اما 10 برندی که در سال 2023 به عنوان برترین انتخاب شده‌اند عبارتند از:

Tiffany & Co

برترین و محبوب‌ترین برند معرفی شده در سال 2023 Tiffany & Co است. Tiffany & Co در ابتدا Tiffany & Young نامیده می‌شد و از سال 1837 وارد این صنعت شد. تیفانی معروف به جعبه‌های آبی کوچک خود که حس لوکس بودن و کیفیت بالا را منتقل می‌کند است. Tiffany & Co علاوه بر طلا و جواهرات لوکس خود همچنان پیشروترین نقره‌ساز آمریکا است. آدری هپبورن، الیزابت تیلور، ریس ویترسپون از جمله کسانی بودند که از این برند جواهرات استفاده می‌کردند.

 

HARRY WINSTON

برند هری وینستون در سال 1932 در شهر نیویورک توسط هری وینستون تاسیس شد. یکی از برجسته‌ترین تخمه‌هایی که او به دست آورد، الماس امید (Hope Diamond) 45.42 قیراطی بود، یک تاج الماس آبی مایل به خاکستری شکل قلب، که به جورج چهارم پادشاه بریتانیا منتقل شد.

 

CARTIER

این برند که در سال 1847 توسط لویی فرانسوا کارتیه تاسیس شد، شهرت خود را به عنوان جواهرساز پادشاهان، پادشاه در میان جواهرات به دست آورد و در ترکیب پلاتین و الماس پیشگام بود.  برجسته‌ترین لاین این برند شامل مجموعهLove ، Juste un Clou و Panthere است. 

 

CHOPARD

Chopard یک برند سوئیسی است که توسط Louis-Ulysse Chopard در دهه 1860 راه‌اندازی شد و در اصل با تولید ساعت شناخته شد. شوپارد قصد دارد در نهایت از طلای پایدار در تمام قطعاتی که تولید می‌کند، استفاده کند. 

 

VAN CLEEF & ARPELS

آلفرد ون کلیف و استل آرپلز در سال 1906 یک خط مجلل برای ارائه جواهرات لوکس خود راه‌اندازی کردند. Van Cleef و Arpels به دلیل استفاده خلاقانه از حیوانات، گل‌ها و طبیعت در طراحی‌های خود مشهور هستند.

 

GRAFF

برند گراف در انگلستان در سال 1960 توسط لارنس گراف این برند را تاسیس کرد. این برند به دلیل طرح‌های الماس بزرگ خود و همچنین به دلیل خرید و سوار کردن مجدد الماس روی کارهای خودش شهرت زیادی دارد.

 

DAVID YURMAN

این برند توسط دیوید و سیبیل یورمن در سال 1980 تاسیس شد. یکی از طرح‌های محبوب این برند، دستبند کابلی امضا شده آن‌ها، در نقره و طلا است که با نگین‌های رنگی تزئین شده است.

 

BUCCELLATI

Buccellati برندی است که جواهرات ایتالیایی را در غالب طلا، نقره و پلاتین طراحی می‌کند. این برند به دلیل قطعه‌هایی که منعکس کننده طراحی قدیمی هالیوود، که از حیوانات و حشرات الهام گرفته شده، شناخته می‌شود.

 

BVLGARI

BVLGARI به خاطر سنگ‌های قیمتی و الماس‌های رنگی‌اش مشهور است. از زمان تاسیس این برند در سال 1884، در میان مشتریانی که به دنبال تخمه‌هایی از الماس که رنگی، روشن و بزرگ با جلوه‌های کروماتیک هستنند، مورد علاقه است. 

 

BOUCHERON

پایان لیست ما از 10 برند برتر جواهرات طراح Boucheron است. این برند توسط فردریک بوشرون در سال 1858 در پاریس، تاسیس شد. طرح‌‌‌های او تحت تاثیر هنر مصری و آسیایی قرار داشت و از ترکیبات سنگی ناآشنا، مانند اونیکس و الماس استفاده می‌کرد. او همچنین برای اولین بار برنز، عاج و طلا را در جواهرات ادغام کرد.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش